Crònica, fotos i vídeo: La 5ena Trobada Jove de l’Ateneu carregada d’energia!

Un cop més la Trobada Jove es presenta amb energia. Tots els joves que han participat en algun dels intercanvis durant l’estiu es reuneixen un cap de setmana per compartir i valorar l’experiència. També en ajuda a crear cohesió entre l’escola infantil i juvenil de circ.

Aquest any hem anat a l’alberg Els caus de Mura, al poble de Mura, un lloc màgic. Vam quedar a les 20h a l’alberg, després d’una petita presentació ens vam instal•lar i vam realitzar el primer sopar de Germanor, tothom portava alguna cosa per menjar i compartir. Un cop la panxa plena, vam veure el vídeo de l’Ateneu i alguns dels espectacles dels joves del circ. Passada ja la mitja nit “el silenci envaïa la casa” i poc a poc van anar caient com mosques als seus llits.

Al dia següent, els encarregats de parar la taula van ser els més matiners. El sol es reflectia a l’aigua cristal•lina de la piscina, i des dels finestrals podies sentir l’escalfor de la brisa muntanyenca. Un cop esmorzats, alguns dels juvenils ens van fer gaudir d’una excel•lent i insuperable gimcana pels voltats de la casa, que consistia en protegir els nostres ous. Tant d’esport ens va deixar amb la panxa ben buida, espaguetis al pesto van ser la solució. Però no abans d’haver-nos fet una remullada a la fresca piscina.

Per la tarda, una mica de relax per agafar força i poder afrontar les intenses valoracions dels intercanvis corresponents. Al acabar passejada romàntica pel casc antic del poble i gelat. Quan va començar a fosquejar, ens vam disposar a preparar el banquet per sopar, sopa casolana i hamburguesa. Una mica de festeta i a dormir ben “d’horeta”.

El diumenge tot s’ho menja. Va costar un xic més despertar-nos però l’aire fresc ens va ajudar a sortir dels sacs. Després d’esmorzar amb l’esperada NO-CIIII-LLAAA, vam estar jugant a jocs variats. Com el tradicional Kiss-me, samurai, ninja… La pluja no va trigar a saludar-nos, i no ens va voler abandonar en tot el dia. Però no per això ens va negar gaudir de les últimes hores de la Trobada Jove.

Després de dinar ens vam organitzar per grups de treball per recollir tota la casa, fet que ens va fer rebre la felicitació del propietari. Va quedar ben content! Però no més que nosaltres, que estem entusiasmats de la casa, el poble i, sobretot, la GRAN FAMILIA QUE SOM!